دانلود 2 پروژه ترمینال مسافربری خارجی (معماری)

در دروس مختلف رشته معماری از دانشجویان برای طراحی عناصر مختلف شهری درخواست می شود. یکی از این عناصر که جز معمول ترین پروژه های درسی به حساب می آید، پروژه طراحی ترمینال می باشد. از این جهت در این مطلب از سایت فایل معماری تصمیم گرفتیم پروژه ترمینال مسافربری خارجی را تقدیم کنیم.

یک – دانلود پروژه ترمینال مسافربری خارجی (اسپانیا)

این ترمینال نسبتا بزرگ در کشور اسپانیا پیاده سازی شده است. معماری این پروژه ترمینال مسافربری به گونه ای است که در دو سر سالن فضایی برای نشستن و انتظار مسافران در نظر گرفته شده است و در وسط سالن غرفه های فروش بلیط در نظر گرفته شده است.

دانلود پروژه ترمینال مسافربری

رستوران، کافه، سالن اجتماعات، غرفه های فروش بلیط از جمله امکانات این ترمینال مسافربری به شمار می روند. طبقه دوم این ترمینال به بخش اداری و فضای استراحت کارکنان اختصاص یافته است. معمولا در اکثر پروژه های ترمینال های مسافربری طبقه دوم فضایی برای استراحت، انبار و کارهای اداری در نظر گرفته می شود.

موارد موجود در پلان ترمینال مسافربری :

پلان بام
پلان دفتر اداری
پلان مبلمان ترمینال مسافربری
پلان طبقه همکف

  • برای دانلود به انتهای مطلب مطلب مراجعه کنید



دو – پروژه ترمینال اتوبوسرانی خارجی

در این بخش یک پروژه ترمینال اتوبوسرانی را تقدیم خواهیم کرد. در طبقه اول این ترمینال بزرگ یک مرکز خرید با تعداد مغازه های بالایی در نظر گرفته شده است.

پروژه ترمینال اتوبوسرانی

ترمینال دارای 4 سکوی پارک اتوبوس است که در هر سکو 20 اتوبوس می تواند پارک کرده و یا مسافران را سوار کنند. همچنین این ترمینال دارای پارکینگ بزرگی برای مسافرین در نظر گرفته است.

پروژه ترمینال اتوبوسرانی خارجی

این پلان دارای 11 شیت بسیار کامل است و هر شیت دارای راهنمای کاملی می باشد. نماها و برش های هر قسمت نیز بطور کامل در این پلان ارائه شده است که از دیگر نکات مثبت این پروژه به شمار می رود. همانطور که در پلان سایت این پروژه ترمینال اتوبوسرانی مشاهده می شود، بطور کامل ساختمان های به شکل مرتب و درستی چیده شده اند.

بطوریکه اگر فرد با ماشین شخصی وارد ترمینال شود ابتدا به پارکینگ ها دسترسی خواهد داشت سپس وارد سالن اصلی که غرفه های بلیط فروش هستند، می شود. در نهایت فاصله بین سکوی سوار شدن مسافران و سالن انتظار بسیار منطقی در نظر گرفته شده است.

موارد موجود در پروژه ترمینال مسافربری خارجی :

پلان طبقه همکف
نمای شمالی
نمای جنوبی
برش a-a
برش b-b
پلان بام
پلان سکوی اتوبوس ها
سایت پلان

  • برای دانلود به انتهای مطلب مراجعه کنید



دانلود همه پروژه های ترمینال خارجی

معمولا ترمینال های مسافربری یکی از جرم خیزترین مکان های جامعه هستند. در فرآیند مکان یابی برای استفرار نمایندگی های نیروهای انتظامی اندازه و ابعاد پایانه و حجم مسافران در تردد متفاوت است. در این مکان ها استفاده از سیستم های پیشرفته و تجهیزات کنترل نامحسوس توصیه می شود. در این بخش می توایند پروژه های معرفی شده در بخش قبل را دانلود کنید.

موارد موجود در پروژه (توضیحات هر مورد در بخش های بالا ارائه شده است.):

  • یک – دانلود پروژه ترمینال مسافربری خارجی (اسپانیا)
  • دو – پروژه ترمینال اتوبوسرانی خارجی

قیمت (همه موارد بالا با هم) : 65/500 تومان

 

لینک دانلود بلافاصله بعد از خرید نمایان می شود.


در صورت هرگونه مشکل با شماره 09307490566 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *